Pull the trigger

Idag har jag varit med om en hel del. Jag försov mig en timme men han iaf + att jag hann tvätta håret, kallas turbofart. Jossi o ja hade den sjukaste lunchen, maten var det inge fel på men vi kände oss väldigt övergivna och utsatta, det var nästan som i en film faktiskt. Sen hade vi debatt som vi krossade (?) på. Nu ikväll har vi, jag o Jossi, varit o simmat 1,5 km!
Imorgon måste jag till stan o köpa det sista inför Norge (6 dagar kvar!). Nu ska jag läsa ut en tråkig bok o ladda ner musik till min nya röda kärlek, Totoro

LOVE

Kommentarer
Postat av: Mihae

Totoro är så fin! Speciellt när hon kryper upp på hans mage + när det regnar och dom vänta på bussen. Och kattbussen är så najs! Jag kom ihåg när jag lånade ut den till dig i sjuan men den inte funkade.

2008-03-18 @ 15:53:17
URL: http://sipmyocean.blogspot.com
Postat av: majsan

Mihae: Ja juste! Precis samma sak hände nu när jag lånade den av frida, it didn't work. Jag har bara kollat på några klipp på Youtube men jag är redan kär i Totoro o den minsta tjejen som skriker hela tiden! haha jag säger bara "Totoro Totoro Totoro Totoro..."

2008-03-18 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0