Pi-dagen!!

Grattis alla på Pi-dagen! för er alla som inte vet så är Pi ett oändligt tal som börjar 3,141592654 osv. Det var tänk att vi skulle äta Pie och dricka Pilsner idag på matten men Carl-Olof drog till Gbg så det blev bara en fåning Pi-sång. Den här veckan har iaf varit så himla slapp, vi har haft typ 12 timmars håltimme, najs!

Ikväll ska jag o sara ha Hayao Miyazaki-maraton! För er som inte vet så är den han som har gjort bla Spiritd Away och my neighbour Totoro. Vi ska äta sushi o japanmix, hihi.

Jag saknar Jossi som är i Spanien och min Bro som är i NY.


Kolla bara här, helt underbar film, haha:


uppdatering: Åh gud! Jag glömde det viktigaste! Igår köpte jag ett babyrosa underställ till NORGE!!!! Om 9 dagar åker vi, YEAAAAAH!

Kommentarer
Postat av: lenie

ASSÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR, VI KOMMER HA DET SÅ JÄVLA KUL ATT DTE INTE ÄR SANT!!!!!! JAG SKRIKER AV LYCKA HÄR HEMMA HAHAHA

2008-03-14 @ 18:05:28
URL: http://ettblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0