New York, New York

Nu har min brorsa som sagt kommit hem från New York. Han blev tvungen att lägga halva packningen i sina kompisarns väskor för han hade shoppat så mkt. Riktigt mycket hade han köpt och jag är sååå avis för det. Visserligen så hade han köpt några saker som jag bett om, så nu är jag en ipod nano rikare. Tack så mycket bror!
I sommar ska vi eventuellt åka dit, fy fan va kul! Isåfall ska jag gå på Sex and the City-touren :)

Idag har jag träffat min lilla Jotti-korv som kommit hem från Spanien. Sen har jag varit på Norge-möte/lunch hos Lena. JAG LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET TILL NORGE!!!!!!!!!! Nu ska jag gå o äta o höra aaallt om Mackans resaa.

Pussinussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0