3 Dagar kvar...

Borde egentligen vara på franskan med Ulla nu men jag vaknade med fetaste magkramp så jag dissa Ulla. Idag får jag alltså påsklov :D Som jag har längtat! Om bara 3 dagar åker vi till NORGE och träffar Kimpan! Det ska bli så sjukt kul och för alla som inte vet så ska vi 6 tjejer bo i en cool lägenhet för 10 pers. Idag efter skolan ska vi träffas och storhandla, eller typ köpa massor av nudlar som vi kan äta i backen. Jag har nästan hela min skidoutfit klar, det är bara vantar som saknar och det ska morsan köpa idag! Jag har fortfarande inte bestämt vilken väska jag ska ta, en bag eller en rullväska? Jag kommer iaf lägga upp några inspirerande bilder på min packning senare! Haha. Nu borde jag klä på mig om jag ska hinna till NKn och Tomas glada(?) andedräkt.


Majsimajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0