Spiderpig

Vid sidan av Norgedagboken måste jag ju självklart upptadera nuläget. Min helg har varit otroligt lyckad. I Fredags var jag först på inflyttningsdrink med några mysiga kompisar. Sen åkte vi  till en kompis och hängde lite där. Trevligt. I Lördags spelade jag först match och sen på kvällen var det "Norrlandsguldskiva". Jag var utklädd till piga och jag hade hur kul som helst! I Söndags tvingades jag upp för tidigt för att åka på coach-utflykt till Bodaborg.  Vi var uppdelade i lag och man skulle klara så många banor som möjligt. På en bana skulle man ta sig igenom ett spindelnät, jag var riktigt bra. Spiderpig, men idag har jag blåmärken lite här och var från igår. Mitt lag var sämst men jag hade kul ändå. Vi vann till och med fribiljetter så vi kunde åka dit och träna lite, as bra. Sen blev det en klassisk Donken på vägen hem. Eftersom jag bara hade sovit i 3 timmar så slocknade jag nästan på en gång. Idag har jag tränat och pluggat så jag känner mig riktigt duktig. Jag har också planerat lite kommande grejer... ; )

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0