Norgedagboken; bästa dagen ever!

På torsdagen vaknade vi lite senare än vanligt. Ändå fanns det tid för morgongympa i vardagsrummet som jag demonstrerade. Vi gav våra google-brända fejs mot backen och vi visste att den här dagen skulle bli grym! Klarblå himmel och humöret på topp, vad kunde gå fel? Skidåkningen gick as bra! Helt otroligt man hade kunnat tro att jag var släkt med Jon Olsson. Det läskigaste under hela veckan var när jag lurade upp mig själv i den läskigaste off-pist backen. Jag trodde att min stund var kommen men med hjärtat i  halsgropen och stavarna i högsta hugg lyckades jag ta mig ner. Vilken Succé! Denna dag hade vi bestämt oss för att spana efter heta norskar och eftersom Lena och jag jobbar grymmast tillsammans så gav vi oss iväg på egen hand (efter att jag och Eve förgäves hade stalkat några snyggingar som senare visade sig vara not-for-us). Hur som helst så dröjde det inte länge innan Lena och jag hade hittat mannen (männen?) i våra liv. Vi visste att de ville ha oss från första början när vi vinkade till dem från liften. Detta betydde att vi hängde resten av dagen i jibber-backen, det vill säga när vi inte körde helikoptern i svarta backen. Ja, ni läste rätt, vi är grymma, vi körde helikoptern från top to the bot. Sen kom det en riktigt helikopter och blåste massa snö på oss, det var fett kul tills vi upptäckte att vår man var borta. Då gick vi sorgset hem och bastade bort vår sorg. Kvällens tema var "på Sjukhuset". Jag satsade stenhårt och klädde ut mig till en mentalsjuk kvinna. Jag blev typ rädd för mig själv , ja hade till och med trosor på huvudet! Spårat. Den här kvällen var faktiskt ganska galen. Lena och jag säger jag bara. Och Jennie. Och Kim. Och Vickan. Och Eve. Crazy.

    
1. Eve posar i backen. 2. Helikpotern. 3. Lunch i backen. 4. Torr humor. 5. Skönhetsopererde Lena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0