Jeg elsker Hovden!

image126

I söndags kväll kom jag hem från mitt kära Hovden. Det har varit en av de bästa veckorna i mitt liv. Jag har haft det så himla kul och det har varit grym skidåkning och vädret, heeelt amazing! Vi har sett/mött för snygga jibber-killar(Lena o jag är kära), underbara norskar (svenskar) och mött en helt ny värld! 
Jag har fått en ny, helt underbar norsk kompis! Alida, om du ser dette, jeg giller deg mykke og du er veldig check ;) Jag lengter til du kommer hit og medan vi ventar kan vi do the huzzle!
Jag deppar fortfarande för att jag inte ville åka hem. Vi har redan planerat en två veckors lång resa till nästa år. Självklart så ska jag dela med mig av min underbara resa o ska därför skriva NorgeDagboken. Första dagens story kommer redan ikväll.

Sen vill jag passa på att Gratta min älskade Lena som fyller hela 17 år idag! Kyss og klem po deg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0