Hej Hej

Den här veckan har jag haft grov sömnbrist. Inte bra. Idag spelade vi (eller jag spelade knappt) skol-DM mot ett basketgymnasium. Vi vann och kom därför till Final! Woho, hersbys tjej-basketlag i final! Kul funny o allt. Jag skrek så att jag höll på att svimma, helt seriöst, har aldrig varit med om något liknande. Min bild blev liksom suddig och huvudet snörrade, jag ba "Vaaattten, jag svimmmarr!!" Haha, ibland orkar man inte med sig själv som man säger i Norge. Nog om det.
Imorgon ska jag på muséum med klassen. Fett otaggad. Sen på kvällen ska jag o mammi på inflyttnings-drink till Jessicas mammi : ) Sen händer det säkert något as kul. På lördag ska jag förhoppningsvis spela match och sen ska jag på skiva med temat: norrlandsguld. Mary-Lou here I come!
På söndag ska jag på coach-utflykt till Bodaborg (typ som fångarna på fortet), det blir säkert kul. Som ni ser så har jag en ganska fullspäckad helg och behöver sova nu.

Ps. Lena & Jag har GREAT plans.

Sov gott. Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0